Bulletin
Investor Alert

Nov. 10, 2021, 4:40 p.m. EST

CSE Bulletin: Share Reclassification and Name and Symbol Change - Nutritional High International Inc. (EAT)

new
Watchlist Relevance
LEARN MORE

Want to see how this story relates to your watchlist?

Just add items to create a watchlist now:

or Cancel Already have a watchlist? Log In

Nov 10, 2021 (Newsfile Corp via COMTEX) -- Toronto, Ontario--(Newsfile Corp. - Le 10 novembre/November 2021) Nutritional High International Inc. has announced a special resolution authorizing an amendment to the articles of the Company to establish a class of multiple voting shares and to change the name of the common shares of the Company to subordinate voting shares.

Please refer to the issuers press release for more information.

The Issuer has also announced a name and symbol change to High Fusion Inc. (FUZN)

Nutritional High International Inc. Common Shares (EAT) will be delisted at market close on November 10, 2021.

High Fusion Inc. Subordinate Voting Shares (FUZN) will be listed at market open on November 11, 2021.

_________________________________

Nutritional High International Inc. a annoncé une résolution spéciale autorisant une modification des statuts de la Société afin d'établir une catégorie d'actions à droit de vote multiple et de changer le nom des actions ordinaires de la Société en actions à droit de vote subalterne.

Veuillez vous référer au communiqué de presse des émetteurs pour plus d'informations.

L'Émetteur a également annoncé un changement de nom et de symbole pour High Fusion Inc. (FUZN)

Les actions ordinaires de Nutritional High International Inc. (EAT) seront radiées à la clôture du marché le 10 novembre 2021.

Les actions à droit de vote subalterne de High Fusion Inc. (FUZN) seront cotées à l'ouverture du marché le 11 novembre 2021.

If you have any questions or require further information please contact Listings at (416) 367-7340 or E-mail: Listings@thecse.com

Pour toute question, pour obtenir de l’information supplémentaire veuillez communiquer avec le service des inscriptions au 416 367-7340 ou par courriel à l’adresse: Listings@thecse.com

COMTEX_396687400/2523/2021-11-10T16:39:50

Is there a problem with this press release? Contact the source provider Comtex at editorial@comtex.com. You can also contact MarketWatch Customer Service via our Customer Center.